tjohej

idag vare en rätt najs dag.

vi började nio, slutade två. fast på vår sista lektion var det en kille ute i ljushallen som kände för att slå sönder ett glasskåp med sin knytnäve (smart, verkligen) så han började blöda på handleden, så det kom typ åt hans pulsåder.
scary, huh? så han fick åka iväg med tryckförband och en lärare.
till sjukhuset.
undrar hur det gick sen..

aja. jag och iris stannade i skolan å gjorde klart bilden, sen så köpte vi massa choklad å gick tilbaka till skolan, där vi åt å gjorde läxor..
sen slutade emma och rebecka! så vi var med dom, hemma hos emma. mycket mys.
vi spelade mardy bum, och vi ägde! iris på trummor, rebecka och emma på gitarr (dom var SJUKT BRA!) och jag på bas.

det gick riktigt bra, det lät riktigt bra.

puss på alla! <3 nu ska jag... spela bas. å sen ska jag titta på greys anatomy å äta upp min choklad :>
over n out!

Kommentarer
Postat av: Iris

haha jag ägar alla i hela världen :)

2008-01-31 @ 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0