ÄNTLIGEN

Usch, alltså.
Skolan går mig på nerverna.


De senaste fyra dagarna har jag suttit vid datorn från halv fyra till tio. De enda pauser jag har kunnat ta är middag.
Det är helt sjukt frustrerande, må jag säga, att ha så mycket läxor! Dessutom i NO, ett ämne jag aldrig har förstått mig på.

Att sitta så länge framför datorn ger mig dessutom sömnproblem.
Jag har sovit totalt 20 timmar de senaste 4 dygnen.
Det dödar mig! Jag blir helt skakig, ont i huvudet, illamående, allt.
Hela tiden. Dessutom kan jag ej koncentrera mig på lektionerna.

Snälla ge mig lov igen, låt veckorna gå fortare, så att det VIPS! är sportlov.
Snälla.

Nu, äntligen, är jag färdig med min jävla NO-redogörelse.
Jag är inte en skolhatare i vanliga fall. Men nu. Alltså.. jag vet inte.
Jag orkar inte.
Dags att sova snart, typ.
För idag ska jag lägga mig tre timmar tidigare än vanligt, jippie!

Over n out,
under n in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0