nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid

JAG ÄLSKAR HÅKAN HELLSTRÖM!
det finns inget bättre.
jag svär.

uuuh. han är inte mänsklig, han är någon sorts alien med extrema superkrafter som går ut på att göra musik som förtrollar folk som lyssnar. HAN GÖR MIG ÄCKLIGT TÖNTIG.
typ. jag blir sentimental och emotionell.
och hans nya singel är <333333. det är det enda jag kan säga om den.
I'M SPEECHLESS!

jag hade förövrigt världens bästa slöjdlektion.
den gick ut på att lyssna på.. HÅKAN, HÅKAN, ARCTIC MONKEYS, HÅKAN, KENT OCH HÅKAN!
men det var förstås lite jobbigt också.
särskilt eftersom jag höll på att börja gråta när jag lyssnade på håkan och insåg att konserten är om EN månad.
och mannen i den vita hatten (kent) gör mig ju alltid gråtfärdig.


JAG ÄLSKAR MUSIK!
det finns, seriöst, inget bättre.

(nu lyssnar jag på håkans nya, egentligen glada, singel. jag gråter.)

KAMELPUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: -.-'

vadå är man popare bara för man lyssnar på kent?

2008-03-05 @ 19:05:16
Postat av: ägaren av bloggen typ

men typ... ja, på ett sätt.
fast bara för att man är popare behöver man ju inte klä sig som en, man kan ju vara popare i fjoriskläder om man vill? -.-

jag menar såklart folk som är popare i MUSIKSMAK. alltså menade jag alla som lyssnar på pop och liknande musik. som till exempel kent.

2008-03-05 @ 20:15:28
Postat av: freddie

grät du puppa :*
pussunge.

2008-03-05 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0