En midsommarnattsdröm

Okej.
Jag insåg att det var en sak som inte riktigt kom fram i föregående inlägg. Såhär är det:
Nej. Jag är egentligen inte heller så snäll. När jag tänker efter så är jag faktiskt inte alls snäll mot vissa, mot många. Men jag är inte elak på det sättet, jag ser inte ner på folk. Nej. Jag är dryg ibland, visst, otrevlig. Sarkastisk. Inte annat.

Jag kom också på att jag glömde säga en sak!
Imorgon ska jag på melodifestivalen, haha! På genrepet, liksom.
Heja på Emmas pappa! Självklart ska jag heja på Björn också. Världens bästa Gustafsson!
Hahaha.

Pusshejzi. :*

Kommentarer
Postat av: iris

om du är allt det där så måste ju jag vara djävulen!

det kommer att bli fett kul (hoppasd jag)

2008-03-13 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0