[NYTT INLÄGG]

Tjena folket!
Idag, liksom igår och förrgår, är det plugga NO som gäller - därav dessa ointressanta, korta inlägg.

Men, men. Jag ska försöka sammanfatta dagen snabbt:
Idag började en ny kille i min klass, han heter Lukas och verkar typ trevlig. Jag fick tillbaka mitt NO-prov från förra terminen (Åke är lite seg med sånt) och det gick bra - fick nästbästa betyget/omdömet på själva provet och bästa på redogörelsen. Iris pratar väldigt högljutt. Jag var med Josefine mycket, vilket är sjukt bra eftersom hon är en mycket bra vän. Felix var jag också mycket med, jag har märkt att vi pratar väldigt mycket nufötiden. Det är trevligt. Nu pluggar jag NO, och fattar inte ett strunt av det jag försöker plugga in.

Vi gjorde ett experiment på NOn som orsakade huvudvärk för min del.

Det var väl det jag ville säga.
Over n out!
Peace.

Kommentarer
Postat av: Iris

Pratar jag väldigt högljudt?

2008-01-27 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0