natti, natti!

idag glömde jag kläder till idrotten.
det var ju lite segt, måste jag säga. promenera en halvtimma liksom. i snön.
men my dearest friend (inga namn här inte) sa då till lärar'n att hon också varit glömsk. heh.
jag tackar dig för det. helvetespromenaden i snön blev bra, kul att vara med dig. som alltid.

hoppas alla haft en bra dag.
imorgon blir riktigt bra, för mig iallafall! hoppas jag.
först äre ju i och för sig skola, och huruvida det är bra, tja. där kan man ha olika synpunkter.
men jag slutar tidigt, och efter skolan är det fika med clara som gäller, och mirjam förstås.
that's just made of awesome i tell y'all!

orkar inte blogga just nu, hoppas detta mysiga korta inlägg räcker.

over n out
under n in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0