underground

Hej å hå.

Jag har inte bloggat på hur länge som helst, jag vet. Men det är liksom sportlov nu, så jag har haft en hel del för mig..

I lördags var jag och fotograferade lite vänner. Jag börjar bli bättre på att fota nu, tycker jag :>
Några exempel på bilder jag tog:
    

Höh.
Jag har tänkt på en sak, mycket och länge nu. Tyvärr kan jag inte säga vad. Men jag har inget svar, det är en fråga jag ställt till mig själv sedan barnsben, men jag har fortfarande inget svar. När jag har det, kan ni få veta vad. Men tyvärr går det inte just nu.

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: ELLINOR!

Snyggingar.
:*

2008-02-25 @ 23:16:29
Postat av: kentiger

Jättefina bilder alltså <3 Sköt om dig :*

2008-08-11 @ 10:34:26
URL: http://kentigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0