GAAH!

Oj då. Jag fick lite panik, det är bara det att jag precis upptäckte en meteorit som är på väg mot jorden. Jag ringde meteoriten, och han sa attn han planerade att landa om ca en kvart.

SÅ LEV, DEN SISTA KVARTEN AV ERA LIV!

Okej. Jag är nog den tråkigsate personen på jorden (om man bortser från några av mina vänner).

Jag heter i alla fall Mirjam och är vän till lilla bloggaren Agnes. Jag sitter just nui Iris hem(och iris bakar scones) och bloggar och låter inte Agnes komma in i det här rummet eftersom jag inte fick komma in när agnes skrev enb blogg på min bloggaddress nyss.

Så för att summera. De två första styckena=min dåliga humor. Stycke 4=vad som händer just nu.

Heidooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0