before i forget

jag glömde att berätta en sak:
jag och iris fikade, som vanligt, innan dansen.
och dom känner igen mig! fan vad ballt! när jag skulle beställa sa de "det vanliga?"
hahahaha! i'm very, very proud.
det var typ min och iris grundidé: att bli stammisar där. WE SUCCEDED! (stavning? :$)

men sen typ spillde iris ut sin kaffe också (på min vita converse, morr! nej iris, du vet att jag skämtar) och dom som jobbade där bara "ojoj, stackars! vill du ha en ny latte?", fastän hon typ hade druckit upp hela egentligen.. och hon bara "nejdå, nejdå! det är okej." men till slut gav de henne en cola iallafall, haha.

dom är bara för söta där.



Kommentarer
Postat av: Iris

jag skäms fortfarande...

2008-02-03 @ 18:38:24
Postat av: the owner of the blogg

GÖR INTE DET! det är inga problem.
no worries. oki? :>

2008-02-06 @ 20:19:25
URL: http://wastemytime.blogg.se
Postat av: Iris

okej det är glömt... not haha

2008-02-13 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0