ABC 123

Jag har varit lite dålig på att blogga, har varit sjuk.
Nej, det är inte kul att vara sjuk. Förkyld, och typ febrig som _fan_.
Inte kul.

Jag hade rätt så hög feber igår, idag var mest vilodag efter gårdagen.
Men två hemmadagar = inte  bra. Jag önskar att jag gick i ettan. Eller sexårs, eller rentav dagis! Då missade man inget om man var sjuk. Man kunde vara borta en månad - det gjorde inget. Jag önskar att det fortfarande var så..

.. men så är det inte längre, iallafall inte för mig. Jag missar massor, bara jag är borta en lektion! Sånt är inte bra. Mindre sånt till folket!

Håkan Hellström är bäst och Björn Gustafsson fyller 22 år.
Så var min dag, fast med lite (massor) OC i bakgrunden. Jag saknar OC! Fett mycket.

Mamma var gullig och jobbade hemma hos mig på eftermiddagen.
Hon hade dessutom med sig jättesöta kläder till mig och syster! En megasöt blommig klänning och en superb stickad tröja med typ.. rutiga diagonaler? Hehe. Jag vet inte vad jag ska kalla de.

Jaja!

You know you love me.
XOXO
Gossip Girl
(dvs Agnes, mig. Hejdå!)


Kommentarer
Postat av: iris

och när får man se dom underbara kläderna??!

2008-02-20 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0