Lila blomma

Jävlar! Har ju inte bloggat på några månader (förutom igår, då) och blev jävligt tagen av responsen jag fick på gårdagens inlägg! Visst, 4 kommentarer, inte så mycket, men jag som trodde min blogg fick en besökare per dag (mig själv) verkar ha trott fel. Tack alla! Och juste, hela den där må sämst-grejen, tack för alla fina kommentarer och det börjar bli bättre nu. <3

Jo, iallafall. Vad tycker ni om den här bilden?

Tog den på pappas gamla landställe och gillar den själv.
Lite mer somrig än den förra bilden va? Fastän den togs samma dag...
Och något gladare om jag får säga det själv.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Kentiger

Jag tycker den är jättefin :'D Ser inte såå noga för den är liten, men den ser finfin ut!<3

2008-08-12 @ 17:21:06
URL: http://kentigers.blogg.se/
Postat av: AGNES

klickklickklicka på den om den ska förstoras <3

2008-08-15 @ 22:36:42
URL: http://wastemytime.blogg.se/
Postat av: ELLINOR.

DEN ÄR FIN. Hade varit finare om du hade vågat fota från en annan vinkel. Med objektet rakt uppifrån känns det som.. jag vet inte. MEN, du är duktig. Puss. (Kommenterar från mobilen wiho!)

2008-08-18 @ 01:27:44
Postat av: Hannnnnnna,

Åhåj va trevligt att du fixar fotoblogg team-mate! ;

Du är mikket bra på å fota och jag tycker som förra kommentaren av ellinor att de hade varit coolt med en annan vinkel :D

Men jag gillar bilden, tro inget annat >:D

HAH :

2008-08-18 @ 19:29:10
Postat av: Kentiger

En Sona tycker att agnes ska blogga mera, det är intressant att läsa, puss :*

2008-08-19 @ 01:53:18
URL: http://kentigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0