nattblogg

... eller? Kan man kalla det för nattblogg när klockan bara är ynka tio i elva på en fredagskväll? Kan man det? Ja, ja. Jag gör det den här gången ialalfall..

Hej.
Jag är depp och mycket, mycket opepp.
På allt. Och ingenting. Fast mest allt.
Jag ska till London, och JA, DET ÄR BÄST!
Men det är också jävligt cepe och fel,
eftersom att Håkan spelar, 13/6.
NÄR JAG ÄR I LONDON.
Jag mår illa och vill bara gråta när jag tänker på det.
fanfanfanfanfanfanfanfanfan.

Jaja. Och, jag vet. Folk har mycket större problem än mina små skitproblem. Men vad vore en blogg utan klagoinlägg? Jo, INGET!

Hejdå. Nu ska jag gå och montera in spikar i min säng för att straffa mig själv.
(eller rättare sagt gå in i mitt rum och titta på vänner <3)


over n out
under n in
/ a

Kommentarer
Postat av: HANANANANANANANANA

vilka coola stjernor du har på din blogg nu agagagagnes!!! :>
Haha :*

2008-05-06 @ 18:36:16
Postat av: Elin

Jag hajar att du är ledsen över att du missar Håkan, skulle jag missa att se typ By Heart så skulle jag bli superdupersorgsen. Men åtminstone ska du till himmelriket på jorden, så då är det kanske okej ändå. Du kommer att älska London, Agnes. Det är seriöst din stad, den kommer att passa dig så jävla bra. Vi får flytta dit sen när vi blir stora. Puss och kram sötnos, nu ska även jag sova.

2008-06-01 @ 22:56:03
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0