When you feel so tired but you can't sleep

hallå kamrater!
haha elin kallar mig kommunist för att jag säger kamrater. jag kallar mig själv cool-unist för att jag säger kamrater (H)(H)

men jaja, hej. igår var en fin kväll, spenderad i siris morföräldrars lyxiga villa. riktigt fint med massa chips, dryck, sex and the city och framförallt FINT FOLK! tackzi för igår mates.

har en nikon d70 hemma just nu. den är egentligen mest fin att titta på, objektivet suger så hårt så att jag vet ej vad (ett 18-70 mm som glappar) och skärmen är nog lika stor som min tumme. men det kunde väl vara värre i guess.

p u s s

Kommentarer
Postat av: baba

låter som en trevlig kväll :P

haha, jaa, hej kool-unsit xD

2008-09-21 @ 11:39:22
URL: http://flodbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0