nästan alla kontroller och jag är happy!

hej folk.

idag var det orienteringsdag och jag och mirjam tog 11-12 av 14 kontroller! vi kom dessutom tillbaka i tid, alltså inga minuspoäng. :) sprang typ hälften, hehe. anyway, vi slutade direkt efter, vid 12. mycket skönt att få vila hela eftermiddagen!

jag är sjukt pepp på dansen i eftermiddag! sitter här med chilinötter, ett glas zingo, teven på och stretchar, haha. men nu ska jag spela ROCKBAND som för övrigt är det roligaste spelet sedan the sims 2! seriöst, don't look back in anger med oasis, på rockband med mitt fina trumspelande, haha. muuuuuuuuums!

pusstuss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym Ellinor

SKRIV MER.

2008-10-20 @ 20:49:13
Postat av: Disa Ellinor von Sambassadeur

Snart en månad sen du skrev, är du vid liv elle'?

2008-10-24 @ 22:18:11
URL: http://sambassadeur.blogg.se/
Postat av: Tiger

Don't look back in anger, jag älskar den låten <3

2008-10-27 @ 16:43:03
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0