hej fredagskväll

jag vill bara klargöra:
i föregående inlägg skrev jag nåt i stil med att man bloggar för kommentarerna. det är inte helt sant. jag bloggar mest för att få ut mina åsikter, och säga det jag vill ha sagt, sen menar jag att kommentarerna, alltså det är ju dom som peppar mig att fortsätta. förstår ni? så det är liksom lite.. fifty-fifty, jag bloggar både för mig och er. ehehe.

idag var chill, alla är sjuka snart jag med typ fast det är okej för jag har ändå varit sjuk fram och tillbaka hela tiden sen jag vet inte när, typ en å en halv månad sen så whatever.

ni läsare är fina, även om ni är få. bara så ni vet. nu ska jag och brorsan hoppa upp i soffan med chips, läsk och dip, lägga på oss några kilon med andra ord, och se på XMEN - the last stand! älskar den filmen mest alltså! det är den tredje xmen-filmen och den är helt klart bäst av de tre! tvåan är nästbäst tycker jag och ettan sämst. HAHA intresseklubben antecknar.

men, nu börjar det bli bråttom bort härifrån om brorsan får bestämma.
puss och heeeej.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Fattar precis vad du menar med kommentarerna och jag håller med. fast jag får nästan inga kommentarer och jag har ändå skrivit 20 inlägg på 2 dagar.........



men ja,we go girls!

2008-09-06 @ 17:06:51
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Tiger

FÖRRESTEN AGNES! Gud vad gulligt av dig att smsa och fråga mig och sugarplumaffisch!!<3 Jag har tyvärr inga pengar på mobilen </3 och jag har redan en Sugarplumaffisch, men GUD VAD SÖTT AV DIG ATT FRÅGA ÄNDÅ <3 Taack!!

2008-09-06 @ 17:07:41
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: mirjam

AGNES!JAG ÄR PARALYSERAD! VARFÖR LÄSER JAG ALDRIG DIN BLOGG! JAG KOM PÅ DET NU NÄR JAG HITTADE LÄNKEN TILL DIN BLOGG PÅ HANNAS BLOGG. VARFÖR HAR JAG FORTFARANDE CAPS LOCK PÅ? HAHA, DET HÄR VAR GANSKA KOMISKT. DET ÄR PRECIS SOM NÄR MAN TYP PRATAR MED ROLIG RÖST O SÅ BA: "VARFÖR PRATAR JAG FORTFARANDE MED DEN HÄR RÖSTEN? SERIÖST. JAG MÅSTE SLUTA MED DEN HÄR RÖSTEN NU. VARFÖR SLUTAR JAG INTE. LÄGG AV NU! AAAAH"

2008-09-06 @ 20:58:28
URL: http://mirjamhjerten.blogspot.com
Postat av: iris (you know my blog)

JAG HAR FORTFARANDE INTE SETT DEN! hehe kände att världen behövde veta det.

2008-09-07 @ 13:38:53
Postat av: baba

love your bloog :) <3

hehe, jag är fluuum idag :)

och sjuk :o

hoppas du inte blir sjuk<3

xmen har jag aldrig sett: O

2008-09-07 @ 16:06:02
URL: http://flodbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0