saft och bullar

skönt att vara tillbaka.
tror att anledningen till att jag aldrig bloggar är följande:
1. jag sitter vid datorn alltmer sällan
2. jag skriver dagbok och då blir det liksom att det blir där istället

men jag vet inte, samtidigt gillar jag ju att uttrycka mig här också, in public liksom. idag har jag repat å så. vår låt är äntligen jävligt bra. fint. snart kommer ni att kunna hitta oss på myspace, det är ett långvarigt löfte okej.

jaja, förresten tack för att ni svarat. alltså på förra inlägget. jag uppskattar det!

elin (mah sistah) är i budapest och jag saknar henne och är lite orolig, jag vet att hon inte kommer att göra något dumt eller så, inte därför, men ni vet ju hur det är när en familjemedlem är i långtbortistan ensam och jag vet inte. fåååååånigt.

puss.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Vad coolt, JAG VILL HÖRA LÅTEN!

2008-11-16 @ 21:50:24
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Elin

menmenmen det ska du få göra tiger promise! <3

2008-11-20 @ 19:40:58
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ nu blev något fel! den ´kommentaren med "menmenmen det ska du få göra tiger promise! <3" kom från mig, AGNES, inte elin!! gaaaaahhh. det är iallafall från agnes bloggaren. okej. bra.

2008-11-20 @ 20:19:06
Postat av: Elin

HEJ TÖNT SOM ANVÄNDER MITT NAMN!!!111



Jag gör aldrig något dumt 0:)

2009-02-05 @ 22:50:49
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0