är sjuk. igen.

DRYGISLISTAN:

1. folk som svarar åt en. alltså om någon frågar mig något och så ställer sig någon annan bredvid och ba "jaaa, det gjorde hon, sjukt va?" åt mig. Jag kan prata själv.
2. kommentarer som;
. "ooooj, dansar du, det kan inte vara särskilt krävande va?" ALLA sporter är så jobbiga som du gör dem. så är det bara. men visst, det är skillnad på klassisk balett och fotboll, sant. men alla modernare dansklasser jag provat är halva tiden fys. förlåt, MINST halva klassen. så ni har fel. (dessutom vill jag tillägga att proffesionella ballerinor och balettdansare dansar i princip nonstop 3 timmar per performance. skulle vilja se fotbollssnubbarna göra det, huh?).
. "vadå du är väl inte sjuk? det märks inte. är du säker?" - JA JAG ÄR SÄKER. och varför i hela friden skulle du ha bättre koll på min hälsa än jag?
3. när lärare inte fattar hur fantastisk man är på ett ämne.

fyller på när jag kommer på mer
vi hörs, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: iris (you know my blog)

1.förlåt att jag gör det!. men du vet ibland bara blir det så :D

2.haha jesper :D vi måste fan snacka med petra.

.(egentligen 3) sånt gör jag också :D men jag är emot att man är sjuk så hehe

3(egentligen4) där vet jag faktiskt inte vad jag ska säga. jag tänker bara på tina



puss på dig <3

2008-11-28 @ 19:34:21
Postat av: Agnes

1. det är okej! ibland blir det så bara, och ibland är det okej också!

2. :D

3. böh det är tråkigt att vara sjuk

4. wohohoo "VAD DUKTIG DU ÄR!!!!" KLAPPKLAPP PÅ RYGGEN



<3

2008-11-29 @ 12:22:46
URL: http://wastemytime.blogg.se/
Postat av: Sona

HÅller med dig!! Ta hand om dig agnes :*

2008-11-30 @ 23:23:47
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Ellinor

4. Dom som försöker övertyga andra med deras åsikter likt ett jesuspredika.

5. Dom som talar mycket men inte inser hur mycket av det dom själva gör.

2008-12-04 @ 19:39:09
Postat av: Ellinor

6. Dom som säger att dans är en sport. Hur drygt är inte det? DANS = DANS, SPORT = FOTBOLL, BASKET, INNEBANDY, HOCKEY, TENNIS ETC. För bövelen. Vem bryr sig om det är krävande eller inte, man ser ändå ut som en känguru i för småa skor på dansgolvet och det är inte en sport. PUNKT.

2008-12-04 @ 19:46:48
Postat av: Anonym

Gullig du är med mina kommentarer. ELAK.

2008-12-28 @ 13:50:56
Postat av: Anonym

huh?

2008-12-28 @ 22:07:00
Postat av: agnes

?

2008-12-28 @ 22:07:34
Postat av: LOLOLOVISA

Du skrev:

3. när lärare inte fattar hur fantastisk man är på ett ämne.



Jag håller med! Kan inte lärarna fatta att man är typ skapad för att vara perfekt på ett ämne?! I svenska till exempel; "Din krönika var den bästa av alla niors, Lovisa...Men...blaaa". Alltid "men" sååå irriterande.

2009-03-07 @ 10:16:44
URL: http://blondbisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0