sjuk

hej, jag är sjuk.

igår mådde jag skitdåligt fysiskt. idag mådde jag bättre, men stannade hemma ändå.
jag har tittat på film och oc två dagar nu. det har varit skönt, men nu känns det nästan lite skönt att kunna gå till skolan imorgon.. för det lär jag ju kunna.

något som oroar mig dock är franskaprovet imorgon.
jag har pluggat en del, fast eftersom jag har varit sjuk har det liksom inte fastnat.. uuuh...
fast jo, det går nog bra ändå. hoppas jag.

nu fick jag skitont i huvudet, så jag ska gå nu.
hejdå :*

Kommentarer
Postat av: Elin

Tu sais que je parle francais, et que j'ai pu aider toi.
(jag tror att det där var grammatiskt korrekt)

2008-03-12 @ 23:12:40
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0