kärlek är ett brev skrivet tusen gånger

idag var det håkan signering!
det var.. magiskt. det var som att träffa ett spöke, någon som inte finns egentligen.
men han var jättesnäll, jättegullig osv osv.

haha, kan skriva vår lilla (FÖR MIN DEL, PINSAMMA!!!) dialog:
jag: hej!!!!
håkan: hejhej!
håkan signerar min skiva och min affisch.
vi kramas.
håkan: kul att du ville komma!
jag: (stammar och är fett svimfärdig) t-t-t-tack... för att jag fick k-k-k-komma...
håkan skrattar till.
jag: vi ses i april!
håkan: absolut! jag hoppas på att se dig längst fram!

WIIIIIIHOOOOO <33333
sedan var de fem sekunderna över. att köa fem timmar för fem sekunder.. är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0