army of dreamers

Skeppåhoj!

Jag är trött på min layout och planerar därav att göra om den. därför så får ni ha överseende om bloggen ser ut som skit ett tag, då är det antagligen för att jag.. provar något nytt. haha. :*


Det finns två personer som verkligen, verkligen gör mig arg. Dom har något slags behov av att konstant stå i centrum och se ner på folk. WHAT'S UP WITH THAT?
Just det där med att ha något slags psycho behov av att vara typ översittare. Jag fattar fan inte. Vad är det som är så kul med att kalla nån cp-ord? Eller liknande. Alltså. ORKA.

Oh, well. Nu när jag har fått berätta för hela världen om dessa två hemska jävlar så känns det bättre, lite bättre.
Idag är jag bitter.
Imorgon är en annan (mindre bitter?) dag.
Pussva. <3

Kommentarer
Postat av: Iris

jag håller som du redan vet helt och hållet med!

2008-03-13 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0