NU ÄR MAN VISST 14 OCKSÅ!

ja må hon leva
ja må hon leva
ja må hon leva uti hundrade år
javisst ska hon leva
javisst ska hon leva
javisst ska hon leva uti hundrade år

tack till alla gullisar som sjöng för mig. många kom ihåg, wiiiiie :)

så nu är jag fjorton år, fjortis.
jag tycker det här med födelsedagar kan vara lite läskigt. att man på ett dygn ska lära sig att minnas att man är fjorton, inte tretton, eller tio, inte nio osv.
i find it confusing.

imorgon hade jag tänkt ringa nån sötis, ev fredrika eftersom vi ändå ska hämta ut våra håkan-tickets, och åka till stan eftersom jag är sjukt rik helt plötsligt.

jag fick förresten en resa till london i present, iiiiiiiih! men det blir många resor i år, först å främst ska jag ju till göteborg snart, och så är det skidresa osv osv. så london blir nog ej förrän i juni eller så :(

men äsch. bättre sent än aldrig :D

OVER N OUT
  under n in



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0