grattis på agnes-dagen, agnes!

Tjobräh folket!

Idag är en såndär dag då jag känner mig lite småglad, faktiskt. Egentligen borde jag inte vara så happy idag - för det första är det måndag, tuff shit y'all know! och för det andra vart det lite sent igår, hrrm. så jag borde vara helt död och blööö men nej. Idag mår jag bra.

Idag är det min namnsdag, därav rubriken. Så att ni inte undrar massa.

Vi hade dans på idrotten idag. Jag som har dansat sen jag var nio blev typ skitglad när jag hörde att vi skulle ha dans. Men självklart har vår lågbudget-skola beställt en lärare som inte ens lärde ut dans. Eller alltså, jo, hon jobbar på Kulturskolan och shit, men alltså vi fick inte ens göra steg eller koreografier eller nått sånt!
Tur iallafall att man har iris att sitta och sura tillsammans med när det är så. Hahaha.
(Iris har också dansat sedan trean, så vi var minst lika förbannade)


Jag ska troligen klippa håret, på söndag! WiHO säger jag bara!
Håret ska väl bli typ.. axellångt och mycket uppklippt. Den pandafrilla jag en gång hade ska komma tillbaka.
Så är det bara. Just nu har jag fulast hår i sverige! Det är typ lite längre än till armhålorna och superblont, lockigt och skit. Jag sprayar upp det som fan iallafall, och det lyder, haha. Men ändå.
Jag vill färga det ljusbrunt också! Håhåhåh.

DAMN DET ÄR VÄNNER!
Vi hörs, folket
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0