stand up

Tjobräh.

Grått.
Så såg min morgon ut, på alla sätt. Trist.
Men medan dagen gick blev det mer och mer gult, oranget, rött. Glatt.
Tills ungefär klockan ett, då vår guidade tur på Nationalmuséet startade. Då blev det grått igen. Jag vet inte vad det är med mig, museum borde vara intressanta, speciellt konstmuseum! Att se hur folk levde, såg ut, hur skönhetsidealen var och så vidare. Men varför tycker jag då att det är så in i helvete trist? Usch. Det borde jag inte.

Sedan blev allt glatt igen - gult, oranget, rött. Vi åkte hem, nämligen, och begav oss till Emmas vackra villa. Mysigt. Vi spelade instrument, sjöng och så spelade vi en del guitar hero mot slutet.
Och självklart åt vi choklad <:

Sedan kom jag hem, åt middag och landade här.
Nu ska jag ner till affären med pappa och handla allt som behövs till imorgonkväll! Pyttelite städning bör ske också.

over n out


(bilddagboken är inte fina kamelen just nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0