j'adore le français

bonjour tout le monde!

romme i fredags var wunderbaum! verkligen underbart.
bilder kommer så snart som jag har hittat sladden.

idag hade jag lite ont i halsen, men jag åkte iallafall till stan med mor, och tittade lite. hittade precis inget, vilket är väldigt ovanligt. vi hade det bra och mysigt.

när jag kom hem insåg jag att jag hade världens.. inspiration. jag ville sy. en klänning. jag visste precis hur den skulle se ut... så nu håller jag på att sy en klänning, alltså. inte lätt. men inte särskilt svårt heller.. inte särskilt någonting. inte ett dugg smart att börja på just nu heller.. håller på med typ 194735745743 olika projekt nu. inte bra, haha.

jag älskar broder daniel.

kamelpussar!

Kommentarer
Postat av: Iris

ååå en klänning. spännande!

2008-02-17 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0