feel me cry

tjo alla läsare. :]

mums, idag var det dans! åh, jag älskar att dansa. (hej här va man ju inte ett dugg töntig..)
speciellt nu, känns det som att jag har utvecklats nått så in i helvete! känner mig plöltsligt mycket mer som en av de bättre i gruppen. hej egoisten agnes. men sånt kan vara bra, ibland. och idag är det bra, tror jag.
två killar började i min grupp, och en tjej. tjejen hade jag träffat förr, och killarna var typ... rätt olika varandra. en var typ.. street. klädd i NY-keps och sådär, liksom VÄLDIGT oversize-kläder. Den andra var mer.. finkammad och såg lite typ.. prydlig ut. men han var snäll. det såg man. honom borde man bli kompis med. :]

alltså, nu handlar hela det här inlägget hittills bara om dans, så det är väl lika bra att fortsätta på samma ämne.. jo. en sak som gör mig jävligt förbannad är folks sätt att dissa dans. typ, om jag säger till nån att jag dansar, så får man jätteofta reaktionen "jaha, hahahah, det är ju inte ett dugg jobbigt. jag, jag spelar fotboll 100 ggr i veckan, och DET är jobbigt. dans är ingenting jämfört!"
men vafan. haru provat eller? att dansa och ge allt till 100%? för att det ska se snyggt ut måste man bli svettig, det fungerar inte annars - du måste ge allt. allt och lite till. och det fattar inte folk, de tror att dans är samma sak som den dans man får prova på gympan - cha-cha i ett tempo som går långsammare än en snigel när den tar sig över gatan.
jag blir galen av alla fördomar mot dans. men ja.. när folk säger så till mig, så har jag lärt mig en sak, "låt de inte vinna på den kommentaren". så mitt uppkäftiga-bitch svar blir oftast "jaha, vad kul att du gillar att jaga en rullande boll så mycket! härligt, härligt!"

och ja, då brukar dom bli jävligt snopna och man kan gå därifrån och tänka att man äger allt och alla osv. det är en najs känsla.

over n out, people!
ha en mysig fredagkväll.



(det här inlägget är ganska.... fjortis :'( men I PROMISE, det är en engångsgrej!)


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

yeah, go agnes.
dans äger ju fotboll ._.

2008-02-03 @ 11:27:20
URL: http://hannaau.blogg.se
Postat av: Iris

coolt hanna är på vår sida:) vi måste bli kompisar med "den finkammande snälla killen" ;)

2008-02-03 @ 18:37:34
Postat av: Elin

Jag gillar inte dans, det är töntigt med dans, för vi som har noll taktkänsla och två vänsterfötter kan inte delta :(((((((((((((

Haha, nej men jag håller med. Det är som när folk dissar samspråk bara för att det är samhällslinje och inte lika avancerat som natur, men OFTA! Språk är typ det pluggigaste som finns! :@

2008-02-26 @ 01:03:45
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0