bonjour

greys anatomy är bäst
jag vill ha fest
men en å annan gäst

(jag lovar att jag inte ska bli rappare, ni ska slippa sånt där i framtiden, promise!)

idag var jag hos lilla söta iris, med mirjam och självklart iris. vi (egentligen bara iris) bakade scones, heh. dom var jättegoda! <3

när jag kom hem började jag dansa och har gjort det sedan dess (med matuppehåll, drickuppehåll och greysuppehåll, i och för sig!) .
nu har jag... sex åttor. tror jag. hehe.

alla hatar min blogg, jag också.
KAMELPUSS PÅ DET!

Kommentarer
Postat av: Hanna :>

greys anatomy

2008-02-29 @ 08:57:33
URL: http://hannaau.blogg.se
Postat av: Iris

jag hatar inte din blogg... ;)

2008-03-02 @ 11:08:30
Postat av: Anonym

nejdå :)

2008-03-04 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0