död maskros

så sitter man här igen. med hundratals idéer om hur detta inlägg kan bli intressant och bra och värt att läsa. men det slutar med att man skriver:

hej min dag var ok hejdå

eller liknande. men okej, jag kan försöka skriva lite mer... intressant. typ såhär:

hej! nu så har ju skolan satt igång igen, det känns inte direkt bra och inte direkt hemskt (än). vi pratar om betygskriterier hela tiden och det stressar upp mig. men jag ska inte bry mig okej bra. nej fan vad jag är på dissa bloggen-humör. förlåt alla som vill att jag uppdaterar men det går inte just nu, hatar att känna mig tråkig och gör det just nu, när jag inser att jag bara skriver på om totalt ointressanta saker. nej, hädanefter ska jag bara skriva när jag kommer på nåt, så detta inte blir ännu en ointressant tråkblogg ska ni veta! puss sålänge mina kära uthålliga och förmodligen uttråkade läsare. gillar er vet ni!
hejhej sommar
by the way, rätt gammal bild. puss.

Kommentarer
Postat av: kentiger

Svar: Hihihihihihi!!



Du fixar betygen, jag är säker på det! Jag ska också försöka, göra mitt bästa iaf! Puss<3

2008-08-27 @ 21:02:45
URL: http://kentigers.blogg.se/
Postat av: baba

gillar dig också :P<3

betygen, hjälp! men åttan måste man ju komma igenom :) vi klarar det nog! :)<3

2008-08-29 @ 19:30:09
URL: http://flodbaba.blogg.se/
Postat av: Ellinor

BETYG <3

2008-09-01 @ 21:36:03
URL: http://sambassadeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0