diagongränder och sånt

Hej kära ni.

Min dag har varit fruktansvärt bra. 
Det är faktiskt rätt sällan (om man bara räknar skoldagar) som jag känner att dagen varit fruktansvärt, riktigt bra. Jag kan ju berätta lite mer i detalj:
. börja klockan åtta (gå upp tiiiidigt, fetaste minuset idag)
. so-lektion (eeh. inte så kul start på dagen kanske. inte direkt uppiggande om man uttrycker det så)
. no-lektion (just nu BÄST eftersom det är skelett och muskler som område. seriöst askul tycker jag, ingen annan men, men. bara för att jag vill bli läkare! :D
. engeeelska (börjar det bli långtråkigt att läsa om mina lektioner?)
. franska ("HAHA HANNAS ANSIKTE ÄR JÄTTERÖTT AGNES KOM OCH KOLLA GENAST!!!")

. lunch (med typ god mat! wow!)

. roligaste rasten på länge (vi tar det lite längre ner i inlägget, haha)

. hemkunskap (kycklingmackor <3)


. fika med ella och iris

. daaaans! <3333333


Okej, vi börjar med den där rasten då. Vi (jag, Rebecka, Emma, Fredrika) stod i ljushallen när Emma plötsligt påpekar att hon ser ännu en diagongränd*! Framför Nya Diagongränden finns det ett bord och där satt massa nya sjuor. Vi var tvugna att kolla upp Nya Diagongränden så vi gick dit och bara "HEJ. ALLTSÅ VI MÅSTE KOLLA OM DET HÄR ÄR INGÅNGEN TILL DIAGONGRÄNDEN, URSÄKTA" och så slog Emma på några olika tegelstenar osv. HAHAHA JAG SKRATTADE IHJÄL MIG, TYP! När inget hände sa Emma "falskt alarm, förlåt!" HAHA OCH SJUORNA TITTADE PÅ OSS HELT SKRÄCKSLAGNA! Jag höll på att ramla ihop av skratt...

*Diagongränd = i vår ljushall så är det tegelväggar. På två (!) ställen är det mycket mer nymurat (haha kul ord) än på resten av väggarna, typ som att de satt för en dörr. Vi har fått för oss/tror att det är ingången man ska in igenom om man ska till Diagongränden från Sverige. Så vi brukar slå på den i olika kombinationer osv. Ja, ni fattar, vi är geeksen helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: kentiger

Diagongräänd<33333333

Haha var knäppt XD

2008-08-29 @ 23:51:56
URL: http://kentigers.blogg.se/
Postat av: baba

haha xD vilken rolig rast! :D<3

2008-08-30 @ 14:01:51
URL: http://flodbaba.blogg.se/
Postat av: Hannsuussss

Hahah, bara för att jag blir röd :c

dedär med de nymurade väggarna ser fet konstigt ut :O Jag och bellsi har upptäckt 2 st :D

2008-08-30 @ 21:18:14
Postat av: mirjam

agnes! vet du vad jag inte förstår? var var jag på den rasten. jag var ju med den där dan för det var ju franskan (("HAHA HANNAS ANSIKTE ÄR JÄTTERÖTT AGNES KOM OCH KOLLA GENAST!!!".



så jag förstår inte :O

2008-09-06 @ 21:04:11
URL: http://mirjamhjerten.blogspot.com
Postat av: iris (you know my blog)

men herregud mirjam! nu är du allt lite trög! det var innan deras hemkunskap! då hade du gått hem!

2008-09-07 @ 13:34:56
Postat av: mirjam

irus. all jokes aside så är det lite elakt att säga att jag är trög, och okej, jag är överkänslig för sånt men allvarligt talat. nej tack,

2008-09-09 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0