CHANGES!

jo, tja.
nu är det såhär att jag har insett att jag bara använder min "hemliga" blogg nowadays, aldrig denna.
så, damtadadam, nu gör jag om denna till en fotoblogg!
det kommer alltså att dyka upp bilder här, eventuellt ett och annat inlägg också förstås, men framförallt vill jag att ni läsare har åsikter om mina bilder: vad kan jag förbättra, vad gör jag bra och vad gör jag dåligt? självklart bara konstruktiva åsikter, jag menar, skriver någon "skitful bild" är det ju inte så kul, däremot "skitful bild, du borde... (sänka ISO:n/inte använt teleobjektiv osv)" så är det bara bra.

jo, tror jag tar bort nästan alla tidigare inlägg också. så känns det mer... nytt.

jaja. juste, om nån nu skulle undra, så använder jag framförallt en olympus (hmpf..) med ett kort teleobjektiv (17-82 mm) och är väl halvnöjd med det. är trött på tele just nu, skulle inte säga nej till ett hederligt 18-55 mm men, men. använder pappas kamera ibland också, den är lite flashigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0